loading...
ایران دانلود | دانلود رایگان نرم افزار
IRANDL بازدید : 111 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

Firefox 4.0 RC 1 دانلود جدیدترین نسخه از بهترین نرم افزار مرورگر Firefox 4.0 RC 1

جدیدترین نسخه از نرم افزار محبوب Firefox 4.0 RC1 را برای شما کاربران قرار داده ایم که این نسخه طی چند روزه گذشته توسط شرکت Mozilla عرضه شده است که از جمله ویژگی های بارز آن مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

IRANDL بازدید : 100 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

idm 6.05 Final نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IRANDL بازدید : 101 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

filezilla نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3.3.5 Final

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

IRANDL بازدید : 101 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

Pidgin Mesenger جایگزین قدرتمند تمامی مسنجرها با Pidgin 2.7.6 Final

 

Pidgin نام نرم افزاری چند کاره برای ارسال پیام توسط نرم افزارهای ارتباط جمعی می باشد . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا توسط یک نرم افزار به تمامی سرویس دهندگان ارتباطات جمعی متصل شوید. این سرویس ها عبارتند از MSN, AIM,ICQ, Yahoo, IRC, Groupwise, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime and XMPP. شما توسط این نرم افزار می توانید همزمان در چندین سرویس مختلف لاگین باشید . از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را از سایر رقیبان مستثنا می کند این است که شما می توانید از تمامی امکانات یک مسنجر از هر سرویس دهنده ای به طور کامل استفاده نمایید و هیچ گونه محدودیتی در این مورد نمی باشد. از ویژگی دیگر این نسخه می توان اشاره کرده که پرتابل می باشد و شما می توانید در مکان هایی همچون دانشگاه ها و یا ادارات که نصب نرم افزار های خاص محدود شده و یا اجازه نصب نرم افزار مسنجر ندارید را ، با خود حمل کرده و از دنیای ارتباطات لذت ببرید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از ایران دانلود دریافت نمایید.


 

IRANDL بازدید : 107 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

Yahoo!Messenger 11 Pro نسخه جدید محبوبترین مسنجر دنیا Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta

 

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از دانلودها دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

مشاهده ی توضیحات کامل این نرم افزار در ادامه مطلب …

IRANDL بازدید : 85 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

Opera Portable Pro مرورگر قدرتمند و محبوب Portable Opera 11.50.24581   نسخه قابل حمل

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ویژگی های بروز شده در نسخه جدید :
- تغییر در پوسته‏ی برنامه : اختصاص یافتن فضای بیشتر برای نمایش صفحات .
- سازگاری با ویندوز ۷ با ظاهری جدید
- تغییر در رابط کاربری
- پشتیبانی از حالت Private Browsing : بدین معنی که شما در یک پنجره از مرورگر می‏توانید تب‏هایی از نوع Private داشته باشید و نیاز به تغییر در حالت مرورگر و یا بازکردن تب در پنجره‏ی جدید ندارید!
- موتور جاوا اسکریپت Carakan برای ایجاد سرعت بالاتر
- موتور رندر Presto 2.5: نسخه‏ی جدید موتور رندر اپرا یعنی Presto همراه با پشتیبانی از قابلیت‏های بیشتری از استانداردهای وب در این نسخه معرفی شده است. پشتیبانی از border-radius و CSS3 Transforms and Transitions و … نمونه‏ای از قابلیت‏های جدید هستند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 575
  • بازدید کلی : 41,067